lørdag 25. juli 2009

Israel, der Jesus har vandret, "vi vet ikke 100 % akkurat hvor men det kan ha vært akkurat her!"

De hadde rett:
http://www.youtube.com/watch?v=MKTPGrdjQPo
Det var virkelig digg på BiG, kjenner eg kjenner Bibelskolen noe helt sinnsykt.
Og Israel og, det blei liksom ikkje sånn supersterk opplevelse som eg hadde sett for meg.
Og når eg ikkje en gang reagerte utenfor Jesu TOMME GRAV, så blei eg nesten litt oppgitt.
Eller dvs, stemningen var jo for så vidt til å ta føle på. Vi sang deg være ære og å salige stund.
Det var jo ganske sterkt!
Vi besøkte mange plasser.
Her var vi på båt tur over Genesartsjøen.

Kamelridning må bare prøves!!

The Grave!

Fellesflyting i dødehavet.

Moro på flyplassen!


Ps, det er alldeles ikke snakk om noen rekkefølge her.

Her er vi toppen av Golan høyden


Her står vi da foran klagemuren

Utsikt over Genasetsjøen

Jerusalem, gamlebyen

Vi bodde faktisk på hotel cæsar

På den stjernen skal Jesus være født

Hyrdemarken

Ved Jordan elven

Modell av tempelet som idag er erstartet av en muslimsk teit gull klump!

Getsemane hagen

Var de ikke kule???

Potensiell Golgata

Saligprisningensberg

Det var jo då en ca 1/6 del av bildene
For de som ikkje har opplevd Israel:
Det anbefales noe helt sinnsykt!!!
Men husk solkrem, ellers hvis du har en blå badebukse
eller noe kan du bli seenes ut som det norske flagg
Rødt (brent) hvitt (ikke brent) og blått (badebuksa)

4 kommentarer:

Kjetil Austad Endal sa...

Flott med en oppdatering, Preben. Men ikke like fullt så flott med den youtube-linken der :P. (Er du enda ikke gått lei av den sangen?.
Alt tyder på at dere hadde en flott tur til Israel!

Pusur88 sa...

Er nok ikke det, hehe, eller dvs, litt.
Men den minner om jeg hvor hysterisk og spent
jeg var før jeg begynte på BiG.
Vi hadde en kjempe flott tur, ja! =) =) =)

marit sa...

Preben!!
Gøy med blogg=) Står alt bra til?

Pusur88 sa...

Her svarer den mest aktive bloggeren verden har sett.... Jo, Marit alt står bra til, med deg da?