fredag 15. mai 2009

I'm Back!!

Det vil si at eg tenker på å ta ting opp igjen, vil ikke love noe.
skjedd siden August i korte trekk:
- Fått Fagbrev/bestått fagrpøve
- Danmarkstur
- Hjem i til høstferien
- Funnet at eg burde hatt lån og ikke bare stipend selv om eg ca 25.000kr
- Vært på en fantatisk skummel gøy og lærerik Tean tjeneste på Valdres FHS
- Hjem til jul, mye stress og mye kos.
- Kjekt å komme til BiG
- Fotball er blitt en favoritt grenm begynner nesten til ting.
- Volleyball er også veldig.
- Vintergerie
.- Jeg kan ikke synge, så når musikkklassen son jeg går dro på turne,
- ble jeg med idrettsklassen til Hemsedal, stått i trekk og sovet i snøhule, det var kald, men en intersann erfaring.
- Hatt Team tjeneste nr 2 også i Valdres, spillte piano gjennom helt møte, kunne gått bedre, men elevene sang godt i så det gikk greit, var forbeder for første gang, så eg følte eg tok noeen heftige skritt, ettersom eg vanligvis foretrukket litt mer usynlige roller på en måte.
- Hatt en fantaskisk hyttetur i påsken.
- Tur til Sverige ig Liseberg, tror eg fått litt sånn No Limit på tivoli, kjenner eg e litt overrasket der.
- 16. mai forberedelser er i gang, vi skal ha et rusfritt arrangement for ungdom, og det er ikke småting
- Nå er vi nesten i mål med 16 mai forbedelser, skjer en del på 17. mai og, eg kjenner at 18 mai blir en fin dag, hehe.
- Då eg eg komet til dagen i dag, eg kjenner eg gruer meg til å forlate BiG, men gleder meg litt til å komme litt ut av bobla på en måte, eg gleder meg veldig til Israelstur 8. - 20 juni.!!! =) =) =)

2 kommentarer:

M. Ail sa...

Ser man det, ser man det, Preben blogger igjen!! Gikk det bra med det arrangementet dokker hadde?

Pusur88 sa...

Ja, ble godt utslitt med det gikk bra. Eg stod jo bare ved grillen så eg fikk ikkje med meg så mye. Men det var synnsykt med stemning under mgp!