mandag 30. juni 2008

Det nærmer seg juli

Ja det nærmer seg juli. Og jeg hadde planer om å skirve minst en gang i måneden.
At det er sommer det merkes ganske godt. Nå er folk ferdig med tentamen og diverse.
Og da har de god tid. Jeg har på en måte gått fra finne ting med folk ca 1 gang i uken til ca 6 ganger i uken, det er igrunn ganske ektremt. Men det er gøy.
Jeg blir alene hjemme i slutten-midten av juli. Og da satser vi på at det blir litt LAN og Singstar og sånn for de som da er hjemme.
Så det blir digg.
I sommer skal jeg ikke stort annet enn å dra på UL
helt i slutten av juli, det blir knall!
Også skal kanskje på TenOase i neste uke, det er ikke helt bestemt.
Vi bloggest!!
God sommer alle sammen.

2 kommentarer:

-Ida- sa...

ja, blei det Oase på deg? Eg e klar for singstar...ANYTIME

Pusur88 sa...

Nope, det ble ikke det.
Det er eg og. eg blir alene fra Fredag av, og da fram til 29, og da reiser eg på UL.